Minőségpolitika
A minőségirányítás 8 alapelve
1 Vevőközpontúság
A csomagolóanyag mindenkori helyes megválasztása, a csomagolás szakszerű kialakítása, szerkezeti elemeinek összehangolása, a vevő által képviselt szállítási módhoz – közúti-, vízi-, légi-, vasúti- vagy kombinált szállítás – igazodás, a célszerű csomagolástechnológia megtervezése és a csomagolás piacképessége döntő szerepet játszik abban, hogy az adott gép/berendezés a rendeltetésnek megfelelő helyen és időben, mennyiségi, minőségi vagy anyagi változás, károsodás nélkül, a lehető legkisebb kockázattal rendelkezésre álljon.
2 Vezetés
Mind humán, mind technikai oldalról támogatjuk tevékenységeinket a megfelelő erőforrások előteremtésével, melybe beletartozik a lehető legjobb csomagolási eszközpark és csomagoló anyag biztosítása.
3 Az emberek bevonása
Mindezekhez természetesen biztosítanunk kell egy kulturált, és a kor kihívásának megfelelő hátteret, munkatársaink folyamatos képzését, hisz dolgozóink elégedettsége megnyilvánul a tőlük elvárt szolgáltatásban is.
4 Folyamatszemléletű/kockázatalapú megközelítés
Ez a szemléletmód lehetővé teszi, hogy minden tevékenységet erősebben összpontosítsunk a folyamat mindenkori eredményére, a kockázatok minimalizálására ill. a szolgáltatásra az ISO 9001:2015 szabvány elvárásait alapul véve.
5 Rendszerszemlélet az irányításban
A cél, hogy az összes folyamat, valamint a KFT munkatársainak bevonása mellett, a megfelelő eszközök (anyagi, személyi stb.) segítségével a folyamatokat optimalizáljuk és folyamatosan javítsuk.
6 Folyamatos tökéletesítés
Olyan csomagolás specialista kívánunk lenni, aki folyamatosan a szakértelmét és tapasztalatát a rakományrögzítési, állagmegóvási trendeknek megfelelően fejlesztve, az egyediségét a vevői megelégedés terén kamatoztatva földön, vízen és levegőben is folyamatos, egyenletes minőséggel tud a megrendelői felé megjelenni a szervezeti környezettel és a vállalkozás stratégiájával, minőségcéljaival összhangban.
7 Tényeken alapuló döntéshozatal
A KFT minőségszemlélete alapján a statisztikai vagy egyéb módszerek segítségével a széleskörű tényfeltárásra törekszünk.
8 Kölcsönösen előnyös kapcsolat a beszállítókkal
Ezt kívánjuk a minőségirányítási rendszerünkkel biztosítani, melynek a cég arculatával összhangban egy egységes munkatársi - alvállalkozói -gondolkodásmódot kell tükröznie ügyfeleink felé.
Szombathely, 2017. augusztus 02. ...................................
ügyvezető